Naruto Shippuuden RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Naruto Shippuuden RPG - Gra która wciągnie cię i pozwoli przeżyć niezapomniane chwile

 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Klan Abumare

Go down 
AutorWiadomość
Yumikara
Lider 7MM
Lider 7MM
Yumikara


Liczba postów : 121

Klan Abumare Empty
PisanieTemat: Klan Abumare   Klan Abumare EmptyPon Cze 28, 2010 7:12 pm

Klan Abumare Aburame

Aburame


Klan Aburame to jeden z klanów Wioski Ukrytego Liścia. Klan ten posiada bardzo rzadką umiejętność, panowanie nad insektami żywiącymi się Chakrą, hodowanymi we własnym organizmie. Insekty wykonują każde polecenie osoby która je hoduje, oraz potrafią wykonywać masę innych rzeczy niekoniecznie związanych z walką. Członkowie tego klanu są cisi, małomówni i bardzo tajemniczy. Noszą czarne okulary oraz ubrania z długim, postawionym kołnierzem. Insekty
wydostają się przez małe otworki w ich ciele, dlatego członkowie tego klanu starają się jak najwięcej zakryć.




Klan Abumare Kikaichuu
Od rangi studenta akademii!
Kikaichou no Jutsu - Podstawowy ruch klanu Aburame. Polega na rozprzestrzenieniu robaków po całym ciele.
Chakra: 50


Klan Abumare Mushibunshinnojutsuvw2
Od rangi Genina!
Mushi Bunshin no Jutsu - Klon stworzony z robaków. Słabo wytrzymały lecz
może się oddalać na dowolną odległość.
Chakra: 150


Klan Abumare Mushikabenojutsu
Od rangi Genina!
Mushi Kame no Jutsu - Ściana obronna złożona z robaków poruszających sięz ogromną prędkością ( robaki są odporne na TaiJutsu jak i GenJutsu oraz Jutsu żywiołów Fuuton i Doton ( do rangi A )
Chakra: 400


Klan Abumare Konchuuhei
Od rangi Genina!
Mushi Kabe no Jutsu - Słabsza wersja "Mushi Kame no Jutsu", tworzy tylkoprostą "tarczę" z robaków przed obrońcą. Chroni przed ataki TaiJutsu i NinJutsu ( do rangi B włącznie )
Chakra: 350

Klan Abumare Portrait-shino-aburame
Od rangi Genina!
Mishi Kana no Jutsu - Rozwścieczone robaki opuszczają użytkownika i lecąwprost na jego wroga. Wróg jest bardzo zdezorientowany robakami tak więc uzyktownik ma czas na atak.
Chakra: 450

Klan Abumare Mushiyosenojutsunp0
Od rangi Chuunina!
Mushi Yose no Jutsu - Technika przyzywa wszystkie insekty z okolicy ( do150m. ).
Chakra: 150

Klan Abumare Ningentekimayunojutsu
Od rangi Chuunina!
Mizuru Mush - W jednej chwili użytkownik wytwarza tysiące robaków które w kilka sekund pokrwają go kokonem chroniącym go przed technikami nawet rangi A. Jednakowoż aby wydostać się z owego kokonu potrzeba sporo sił lub tych samych insektów.
Chakra: 450

Klan Abumare Konchuugaijodoku
Od rangi Chuunina!
Mushi Koruari no Jutsu - Użytkownik tworzy robaki które wchodzą w ciało osoby i zatruwają ją powodując paraliż ( czas rozwinięcia się trucizny to ok. 30minut = 3 posty ). Robaki również potrafią tworzyć odtrutkę.
Chakra: 600

Klan Abumare Soshakunojutsuwm4
Od rangi Jounina!
Samiru Koku - Osoba tworzy kilka robaków które wchodzą pod skórę przeciwnika i rozgryzają jej tkankę mięśniową zadając poważne rany.
Chakra: 900

Klan Abumare Fujinkonchuunojutsuxy5
Od rangi Jounina!
Chakra no Mishi - Użytkownik osadza robaka na ciele przeciwnika i czerpie z niego chakre ( 100 / post ) - Plus tego Jutsu jest taki, że po 20minutach ( 2 posty ) robak składa jaja i wykluwają się dziesiątki na wzór tego jednego ( -200 / co post, z czego 50 idzie do użytkownika ).
techniki )
Chakra: 600


Klan Abumare Hijutsumushidama
Od rangi Jounina!
Ikotsu Muchi - Użytkownik po odpowiednim przygotowaniu insektów ( 30minut = 3 posty ) tworzy taką ilość robaków które pokrywają całe ciało przeciwnika - każde wbijając mu swe jadowite żądła niszczy go od środka.
Chakra: 700
Powrót do góry Go down
http://nsrstory.narutorpg.org
 
Klan Abumare
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Klan Yamanaka
» Klan Fuuma
» Klan Rikudou
» Klan Hyuuga
» Klan Inuzuka

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto Shippuuden RPG :: Atrybuty Shinobi :: Klany-
Skocz do: